Döskallar och string!

Igår var jag och Alwin och hämtade ut ett paket innehållande hans stringhylla han ska ha över sängen, han tycker det ska bli otroligt kul med sitt rum och pratar mycket om hur han ska inreda. =) Han har ju fått välja tapet HELT själv också. Jag hade tänkt mig något blå-grårandigt med ränderna liggandes, Alwin hade tänkt sig något helt annat. Men han blev så överlycklig när han hittade sin döskalletapet så vi kunde inte riktigt motstå honom... ;-) Å det är ju bara en fondvägg så det går ju lätt att göra om ifall man vill sen.





(Bild lånad från Faison på Styleroom.)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej!

Letar döskalletapet till sonen och hittade din blogg... :) var har du köpt den - kommer du ihåg? Vilket märke var det?

/michaela

Svar: Jag minns faktiskt inte märket, den finns i en butik i Alingsås som heter Fabö! Du kan säkert ringa dit och få namnet på den. Hoppas de löser sig! Mvh Jessika
villavinga.blogg.se

2013-07-02 @ 11:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0