Dåligt med uppdateringar...

Efter att ha fått diverse påtryckningar att bloggen uppdateras alldeles för sällan får jag ta mig tiden att skriva ihop ett litet inlägg. Men det som tar upp det mesta av våran tid är just huset... Nu är det ganska exakt tio veckor sedan vi flyttade in och vi har byggt altan/trappa, inrett i stort sett hela huset, monterat invändiga solskydd, krattat ut fem ton grus, flyttstädat gamla lägenheten, varit sjuka, målat halva huset, monterat markiser, byggt ytterligare en altan, ringt och jagat Myresjöhus för att få ordning på de sista besiktningspunkterna, tränat, jobbat och försökt vara sociala så gott de går... ;-)

Trots att vi har fullt upp så älskar vi att bo i hus! Det är en helt fantastisk känsla... Bättre än man kunde föreställa sig... Jag ska ta massa bilder på huset på tisdag när jag är ledig och sen lägga ut en bildblogg på kvällen så ni får hålla till godo med bara text tills dess!

//Jessika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0